Subscribe by RSS RSS Icon
Follow me on Twitter Twitter Icon

Photoshop

A classe estem fent treballs practicant el fotoshop, de mica en mica anem retocant fotos i fent activitats que ens demanen, a continuacio explicare que he fet en les seguents activitats:
- hem fet una diana i hem apres com fer circumferencies i dianes amb el fotoshop
la primera imatge es tractava d'una circumferencia, despres va quedar tranformat en una diana i li vaig donar color.
- en aquesta imatge van treballar les capes, tambe vam aprende la mascara de copiar i pegar i vam practicar ho copiant totes les eines que hi ha en aquesta imatge.
- en la imatge de la cebra principalment nomes hi havia una cebra, pero vam treballar l'eina de clonacio i vam poder fer dues cebres una a la dreta i un altre a l'esquerra.
- en aquesta imatge vam treballar el color de les imatges, cadascun va treballar els colors que va voler, personalment yo el vaig pintar quasi tot de lila.
en aquesta activitat vam treballar un altre cop les capes pero en aquesta li vam donar força color especialment a la cara i a les mans.

- em aquesta imatge hem treballat la rotacio, ya que el cap estava añ reves i amb la rotacio l' hem cambiat a la posicio delantera.
- en aquesta imatge hem treballat amb les capes i hem fet una cara especialment personal, a mi personalment em va agradar i em va entretenir una mica.

- en aquesta activitat em tornat a treballar les capes, primer vaig completar el fons i fer-ho mes gran i despres vaig copiar i pegar els bassets i l'ovella.

- en aquesta activitat tractava de donar-li color a la imatge, una vegada donat els seus colors a tot el cos es tractava de fer-hi el fons i la activitat estaria llesta.
- en aquesta foto em treballat primer el fons i com en la activitat passada em fer copiar i pegar amb el nen i amb l'home groc i em fet una altra compossicio.
- en aquesta imatge em donat mes tonalitat a la imatge ya que principalment estava molt blanquinosa i l'hem donat mes tonalitat i hem arreclat la imatge.

- en aquesta activitat el que tracta es que hem donat mes color a la imatge, abans aquesta imatge estava molt vermellosa i ara hem arreclat un altre cop aquesta imatge.





0 comentarios:

Publicar un comentario

 
Copyright Info.

Nulla enim nibh, conse ctetuer sed, vesti bulum eleme ntum, sagittis nec, diam. Mauris blan dit vehi cula neque. Read More

XHTML/CSS validations
Valid XHTML 1.0 Transitional Valid CSS!